PhDr. Lukáš Círus, Ph.D.

Vážené studentky a vážení studenti,
při mailové komunikaci (u mě nejrychlejší možnost jak dostat odpověď) prosím, uvádějte předmět mailu, nezapomínejte Vaše studentské číslo Pxxxx a též ideálně kód předmětu ve stagu, o který se Vám jedná.
Konzultační hodiny sledujte v kalendáři níže. Obvykle úterý, středa, čtvrtek. Na konzultace se prosím ideálně ohlaste předem emailem !!!
Obory a programy praxí:
Učitelství pro mateřské školy
Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Učitelství pro 1. stupeň ZŠ a speciální pedagogika
CCV - Učitelství pro mateřské školy - rozšiřující studium
Ostatní publikační činnost
Cirus, L., Simonova, I. Pupils’ Digital Literacy Reflected in Teachers’ Attitudes Towards ICT: Case Study of the Czech Republic. SN COMPUTER SCIENCE, Swizerland , 2021, ISSN:2662-995X,Roč.2021, č.2, s.231-242. https://doi.org/10.1007/s42979-021-00567-y
Cirus, L., Wargová, M., " The use of a Bee-bot in pre-primary and primary education," 2020, Journal of education, technology and computer science, Rzeszow, Poland, 2021, ISSN: 2719-6550 Roč. 2021, č. 2/32, s 45-50 odkaz
Cirus, L., Wargová, M., " Robotická hračka, súčasť technického vzdelávania detí" 2020, In: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae : Universitas Catholica Ružomberok: VERBUM, 2021. ISSN 1336-2232, Roč. 20, č. 4 (2021), s. 226-233.
Cirus, L., Simonova, I., "Rogers' Diffusion of Innovation Theory Applied on Primary Education: Case Study of Czech Teachers," 2020 International Symposium on Educational Technology (ISET), Bangkok, Thailand, 2020, pp. 33-37, doi: 10.1109/ISET49818.2020.00017.
Cirus, L., Simonova, I., "Computer Literacy of Primary School Learners Reflecting the Teacher´s Adoption of Innovation," 2020, international conference on Distance Learning in Applied Informatics (DIVAI), Štúrovo, Slovakia, 2020, pp. 263-273, ISBN 978-80-7598-841-6. ISSN 2464-7470.
Círus, L., Škoda, J., Maněnová, M., Teachers'attitudes towards ICT and their reflection in the pupils'digital literacy. 1. vyd. Ústí nad Labem : Pedagogická fakulta UJEP, 2019. 171 s. Educa, 5.ISBN: 978-80-7561-191-8.