Loading...

KSSP

PVK – Etopedická diagnostika a intervence – KPG/4580 (dr. Tirpák)

Vážení kolegové, vzhledem k současné situaci Vás chci informovat o postupu v předmětu PVK - Etopedická diagnostika a intervence - KPG/4580. Vytvořil jsem pro tento předmět společné úložiště. V jednotlivých odkazech níže si můžete stahovat podklady k předmětu a podpůrné…

23. 3. 2020

Sociální pedagogika I. – KPG/4014 (dr. Svoboda)

Milé kolegyně a milí kolegové, vzhledem k nastalé situaci jsem si dovolil pro vás připravit několik základních materiálů ke studiu, jejichž prostřednictvím si můžete začít dělat přehled o důležitých tématech, jimiž se sociální pedagogika zabývá. Jedná se zatím spíše o souhrnné…

21. 3. 2020

Teorie a praxe práce s delikventy – KPG/4041 (dr. Tirpák)

Vážení kolegové, vzhledem k současné situaci Vás chci informovat o postupu v předmětu Teorie a praxe práce s delikventy - KPG/4041. Vytvořil jsem pro tento předmět společné úložiště. V jednotlivých odkazech níže si můžete stahovat podklady k předmětu a podpůrné materiály ke studiu a…

19. 3. 2020

Znakový jazyk – KPG/4529, KPG/4579 (dr. Kotvová)

Vážené studentky, vzhledem k aktuální situaci bohužel výuka předmětu Znakový jazyk nemůže být dle rozvrhu realizována. Právě tento předmět vyžaduje reálnou výuku s vyučujícím, nikoliv distanční formu plněnou studiem doporučené literatury a případným vypracováním úkolu v písemné podobě. Nicméně, než…

19. 3. 2020

Surdopedie 2 – KPG/4434, KPG/4484 (doc. Hádková)

Český znakový jazyk Kultura neslyšících HÁDKOVÁ, Kateřina. Podpora žáků se sluchovým postižením v běžné škole. (Studijní opora) HÁDKOVÁ, Kateřina. 2016. Člověk se sluchovým postižením. Praha: PedF UK. ISBN 978-80-7290-619-2. HORÁKOVÁ, Radka. Sluchové postižení: úvod do surdopedie. Praha: Portál, 2012. ISBN 978-80-262-0084-0.

19. 3. 2020

Surdopedie 1 – KPG/4416, KPG/4466, CCV/G4466 (doc. Hádková)

Surdopedie 1 HÁDKOVÁ, Kateřina. Podpora žáků se sluchovým postižením v běžné škole. (Studijní opora) HÁDKOVÁ, Kateřina. 2016. Člověk se sluchovým postižením. Praha: PedF UK. ISBN 978-80-7290-619-2. HORÁKOVÁ, Radka. Sluchové postižení: úvod do surdopedie. Praha: Portál, 2012. ISBN 978-80-262-0084-0.

19. 3. 2020

Základy trestního práva – KPG/4040, KPG/4077 (dr. Bednář)

Vážení studenti.   S lítostí musím konstatovat, že se do státnic již patrně neuvidíme, a proto Vám nezbude, než se na zkoušku naučit sami. Pokud Vám bude cokoliv nejasného, neváhejte mne kontaktovat na e-mailu jirabed@gmail.com a já Vaše otázky zodpovím tak, aby…

19. 3. 2020

Speciální pedagogika – KPG/4239 (dr. Tirpák)

Vážení kolegové, vzhledem k současné situaci Vás chci informovat o postupu v předmětu Speciální pedagogika - KPG/4239. Vytvořil jsem pro tento předmět společné úložiště. V jednotlivých odkazech níže si můžete stahovat podklady k předmětu a podpůrné materiály ke studiu a…

19. 3. 2020

Základy diagnostiky – KPG/4427 (dr. Tirpák)

Vážení kolegové, vzhledem k současné situaci Vás chci informovat o postupu v předmětu Základy diagnostiky - KPG/4427. Vytvořil jsem pro tento předmět společné úložiště. V jednotlivých odkazech níže si můžete stahovat podklady k předmětu a podpůrné materiály ke studiu a…

19. 3. 2020

Sociálně pedagogická asistence – KPG/4244 (dr. Svoboda)

Milé kolegyně, vzhledem k nastalé situaci jsem pro vás připravil několik základních textů, jejichž prostřednictvím se můžete postupně seznamovat s problematikou, která je obsahem našeho společného kurzu. Pro uvedení do problematiky můžete využít studijní oporu: SVOBODA, Zdeněk. Sociální vyloučení a jeho dopad…

19. 3. 2020

ZMĚNA ORGANIZACE SZZ VE STUDIJNÍM PROGRAMU SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKA

Vážené studentky a vážení studenti, s platností od letního semestru akademického roku 2019/2020 dochází ke změně organizačního uspořádání státních závěrečných zkoušek ve studijních oborech Speciální pedagogika - intervence a Speciální pedagogika - poradenství. Všechny dílčí části státní závěrečné zkoušky (kromě…

26. 2. 2020

KE STÁTNÍM ZKOUŠKÁM SE SEZNAMEM PROSTUDOVANÝCH ODBORNÝCH ZDROJŮ

Vážené studentky a vážení studenti, rádi bychom přispěli k neustálému zkvalitňování průběhu státních závěrečných zkoušek a také ke snížení případného stresu, který je s nimi zpravidla spojen. Velmi často v průběhu diskuse v rámci zkoušek dochází na dotaz, z jakých publikací a z jakých podkladových zdrojů…

24. 2. 2020